Ledger Enterprise Solutions x Firi

Firi (tidligere MiraiEx) indgår partnerskab med Ledger Enterprise Solutions

Firi indgår samarbejde med Ledger Enterprise Solutions og har valgt Ledger Vault til at beskytte vores kunders kryptovalutaer.

Her kan du lære mere om hvordan du bruger Firi.

“Endelig kan vi dele den gode nyhed om, at vi har valgt Ledger Vault til at sikre vores investorers kryptovalutaer. Vi er overbeviste om, at Ledger Enterprise Solutions har en af de sikreste og mest anerkendte infrastrukturer i verden til netop dette formål. Desuden sætter vi pris på, at Ledger altid lytter til deres kunder og opgraderer deres produkter baseret på kundernes feedback. Derudover er kundernes midler forsikret igennem Ledgers skræddersyede forsikring mod kriminalitet", fortæller Thuc Hoang, grundlægger og daglig leder af Firi.

"Investorer, der bruger Firi, kan føle sig trygge i bevidstheden om, at deres digitale aktiver er beskyttet af det højeste sikkerhedsniveau på markedet," tilføjer Alexandre Lemarchand, Vice President for Global Sales & Partnerships hos Ledger Enterprise Solutions.

Her kan du læse, hvad Ledger skriver om samarbejdet:

Den norske kryptobørs MiraiEx har valgt Ledger Enterprise Solutions til at sikre deres beholdning af kryptovaluta ved hjælp af Ledger Vault, depotteknologien i koncernklasse til virksomheder, der håndterer digitale aktiver og som ønsker at styrke sikkerheden. Firi er tilgængelig for kryptovalutainvestorer i Norden og er registreret hos det norske Finanstilsyn som kryptobørs og depotløsning for kryptovalutaer.

Ledger Vault er det redskab, som Firi vil benytte til at holde sit løfte om at beskytte sine kunders digitale aktiver. Teamet med base i Norge vil drage fordel af Ledger Vaults end-to-end-sikkerhedsinfrastruktur, mens Firi-investorer bevarer fuld kontrol over deres aktiver i enhver henseende fra handel til offlineopbevaring, uden at der på noget tidspunkt bliver gået på kompromis med hastighed, fleksibilitet eller styring. En af Ledgers kerneværdier er at sætte kunder som Firi i stand til at være eneforvalter af deres digitale aktiver. Uanset om der er tale om en Ledger-hardwarewallet eller Ledger Vault, er kunderne de eneste der er i besiddelse af deres private nøgler, og dermed har de fuld kontrol over deres digitale aktiver.

I 2019 etablerede Ledger et skræddersyet puljeprogram til forsikring mod kriminalitet ledet af det prestigefyldte Arch UK Lloyds of London-syndikat. Programmet forsikrer kryptoaktiver til en værdi af op til 150 millioner dollars på virksomhedens Ledger Vault-platform. Alle kunder hos Ledger Enterprise Solutions, herunder Firi, nyder godt af Ledger Enterprise Solution-platformens særlige puljeforsikring mod kriminalitet på 150 millioner dollars.

Ledger Enterprise Solutions, der blev lanceret i marts, tilbyder produkter og tjenester, der er specielt udviklet med henblik på de behov, som virksomheder og institutionelle kunder har. Med Ledger Vault som kerneprodukt tilpasser Ledger Enterprise Solutions hurtigt og i stor målestok sit tilbud til virksomheder, der har behov for en sikkerhedspartner, som har bevist sit værd i den virkelige verden.

""Investorer, der bruger Firi, kan føle sig helt sikre på, at deres kritiske digitale aktiver bliver beskyttet af det højeste sikkerhedsniveau på markedet," understreger Alexandre Lemarchand, Vice President for Global Sales & Partnerships hos Ledger Enterprise Solutions. "Vi er begejstrede over at byde Firi og deres kunder velkommen i Ledger Enterprise Solutions-netværket og glæder os til at se deres forretning vokse."

"Vi er utrolig tilfredse med at kunne bruge Ledger Vault til at sikre vores investorers kryptovalutaer med. Vi er overbeviste om, at Ledger Enterprise Solutions har en af de sikreste og mest anerkendte infrastrukturer i verden til netop dette formål. Derudover sætter vi pris på, at Ledger altid lytter til deres kunder og opgraderer deres produkter ud fra den feedback, de får,” fortæller Thuc Hoang, grundlægger af og administrerende direktør i Firi"

Om Ledger Enterprise Solutions

Ledger Enterprise Solutions blev grundlagt i 2021 som en afdeling af Ledger, den globale leder inden for sikkerheds- og infrastrukturløsninger til sikring af kritiske digitale aktiver. Ledger Enterprise Solutions har gjort det til sin mission at hjælpe industrien for digitale aktiver med at vokse til en global værdi på mange billioner dollars. Ledger Enterprise Solutions leverer sikkerhedsteknologiske løsninger og tjenester i koncernklassen til udbydere af depotløsninger, børser, banker og traditionelle finansielle institutioner. Du kan finde yderligere information på https://enterprise.ledger.com

Om Firi

Firi er den største og hurtigst voksende kryptobørs og -finansieringsplatform i Norden. Siden 2019 har vi tilbudt vores kunder et sikkert, brugervenligt og engagerende sted at investere i kryptovaluta.

Her kan du lære mere om hvordan du bruger Firi.

21/05/2021